אטרקציה בלאס וגאס – הסטריפ – אאוט, רחוב פרימונט – אין


לאס וגאס - אטרקציה ברחוב פרימונט

האווירה ברחוב פרימונט נעה בין הפנינג לקרנבל. מופע האורות המתקיים אחת לשעה מושך אליו 17 מיליון תיירים בשנה. אטרקציה בלאס וגאס שאסור לפספס

למען הגילוי הנאות, אודה שהסתובבנו בין המלונות-ארמונות שעל הסטריפ בלאס וגאס, והיינו כחולמים. היינו הלומי תרבות מצד אחד, אך בה בעת הכל נראה פלסטי, מזויף, מלאכותי, צעקני וקיצ'י באופן מעורר השתאות. ואולי, זה היה רק בעינינו, כי אטרקציה בלאס וגאס נמצאת תחת כל דקל פלסטיק רענן, היא נחשבת יעד תיירותי נחשק, המושכת אליה מיליוני תיירים, ואולי זה היה כי נחתנו בה אחרי עשרה ימי שכרון חושים בין קרחונים, יערות גשם, חיות בר וטבע טהור, נקי ובראשיתי, והמוח שלנו התקשה להסתגל למעבר החד אל האורבאניקה המוגזמת הזאת.

כמעט ועזבנו את לאס וגאס בתחושה של מיאוס ואכזבה, אבל אז הגענו ל-FREMONT STREET EXPERIENCE.

לאס וגאס

מדובר במתחם ההיסטורי בדאון טאון של לאס וגאס, שבמרכזו ה-VIVA VISION. המתחם המקורה  מוקף 10 בתי מלון ונמתח לאורך חמישה בלוקים, בקטע שבין רחוב מיין לשדרות לאס וגאס.

ה-VIVA VISION נחשב למסך הווידאו הגדול בעולם: אורכו 1,500 רגל, רוחבו 90 רגל והוא נמתח בגובה של 90 רגל מעל פני הקרקע. המסך מכיל 12.5 מיליון נורות לד והוא כולל מערכת סאונד בת 550 אלף וואט. אחת לשעה כבים כל האורות המרצדים ברחוב ואז מתחיל על התקרה מופע אורקולי מדהים ומרהיב. המופע אורך כשש דקות, והוא משלב קטעי אנימציה, וידאו ומוסיקה, תוך כדי הפעלת מיליוני הנורות.

רחוב פרמונט עצמו שוקק חנויות, 60 מסעדות, דוכנים ובתי קזינו קלאסיים. יש בו שלוש במות מרכזיות, המקיימות מופעי רחוב מושקעים, קונצרטים והופעות חיות.

תוספת מגניבה לאווירה התוססת במקום הוא מתקן ה-SlotZilla zip line, הנמתח מתחת לנורות הלד. המתקן דמוי מכונת מזל, הוא כן השיגור, שממנו ניתן לרחף על גבי כבלים בסגנון סופר הירו.


Facebook Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.